söndag 23 oktober 2011

BERÖRD

Jag älskar att vidga mina vyer, jag älskar att få ny "input" i de ämnen som får mina känslosträngar att vibrera, och jag älskar att bli utmanad att öppna mina ögon mot sådant jag tidigare inte sett.
Jag är översköljd av en kär mans kreativitet, inspiration och skícklighet, vilket i sin tur inspirerar mig och min kreativitet. Det jag är mest fascinerad av är att jag kunnat ta del av ett sätt att måla som jag inte ägnat så mycket uppmärksamhet åt innan, och nu har jag fått en första ordentlig inblick i det. Och jag blev förvånad; jag fastnade för en speciell sorts penseldrag som jag inte trodde jag skulle fastna för. Till slut kunde jag inte slita blicken från energin i målningarna, ljuset och livet i dem, och hur de växte fram mer och mer ju längre jag tittade på dem.
Målningarna är bara en del av all ljuvlig kreativitet jag fått ta del av, och jag känner hur jag blomstrar inombords =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar