måndag 6 juni 2011

SOM HÅLLEN AV EN OSYNLIG FAMN

Det är så det känns idag...jag glider sakta genom den här lediga måndagen, skönt slö och långsam men med en härlig känsla och ett trött leende någonstans inom mig. Det blev en väldigt tidig morgon idag - jag och lille far åkte ut till ett väldigt, väldigt vackert litet naturreservat som heter Uttorp, där vi kikade fåglar och pratade och åt frukost och strosade till olika fina ställen. Härligt att få sådan egentid med papsen ibland!

När jag väl kom tillbaka hem, kring tio-halv elva så blev det ju till att ta igen lite av morgonens förlorade sömn och jag kan väl ana att det är mycket därför som jag lullar runt i ingenmansland idag hihi...allt går i slow motion känns det som, men det är riktigt härligt =) Nu ska jag glida ner i soffan, kika på något lättsamt och njuta av att jag lever <3

Ungefär såhär känner jag mig idag...*ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar