onsdag 6 april 2011

ÅÅÅÅH...SÅ TAR VI DET IGEN!

Då kör vi en blogg igen då! Ska bli mycket spännande att se om jag ballar ur eller håller igång det här. Jag har ju bloggat förr, men till slut har motivationen och inspirationen runnit ut i sanden...vilket är så himla synd, eftersom jag tycker så mycket om att skriva. Jag tror att jag lätt kollrar ihop alla mina tankar omkring bloggandet, för jag vet till slut inte vad jag ska fokusera mitt skrivande på - vardagsting, filosoferande kring livet, världen och samhället, eller ska man kanske bli väldigt privat? Nej det vill jag absolut inte. Jag vill hålla en hel del privat, men då kanske själva idén med att blogga blir förstörd? Äsch, inte vet jag. Kanske skulle jag låta min blogg handla om något väldigt specifikt, som mitt kämpande med att hålla träningen igång? 
Attans, ni ser ju själva hur det blir haha! 

Men. Igår pratade jag med en av mammorna på jobbet, som berättade att hon bloggar och då blev jag lite inspirerad...och idag när jag satt och läste lite från hennes blogg så kände jag faktiskt pirret i skrivfingrarna! Härligt! Så nu tänkte jag testa själv igen. Det får liksom bli som det blir =)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar