onsdag 6 april 2011

ELEFANTER, TRUMMOR OCH SVETT

Herregud. Nu har jag testat afrodans på riktigt och det var ju oerhört tydligt hur kass kondition jag har...! Carro och jag segade oss iväg till passet (eftersom ingen av oss vågade höra av sig till den andre för att balla ur hihi) och till slut stod vi där som små skrämda rådjur och fnittrade, blålila i ansiktena och skakandes rumpa...nu var det väl det jag fixade hyfsat, men my god vilket litet energiknippe till instruktör vi hade, och jag hängde inte med i alla hennes svängar. Men man får nog rätt bra kondis om man skulle fortsätta. Vi får väl se ;) Nu är jag mest tacksam över att vara tillbaka hemma, nyduschad och...med lite gott framför mig. Det är lika bra att erkänna det. Jag är absolut inte världsbäst på den här träningsgrejen och att vara superduktig "runt omkring"; jag menar att jag borde handlat apelsiner eller nåt på väg hem och så ätit dem. Vilket jag ju faktiskt gjorde...bara det att det slank med lite sill (nyttigt) och chips o dip (väldigt onyttigt) också...och nu är både sill och det gottiga uppätet, nästan i alla fall, men apelsinerna ligger helt orörda ute i köket fortfarande. Tror det blev såhär för att jag blev sur för att jag inte hittade något granatäpple på Hemköp. Var är alla granatäpplen?! Jag skulle köpa ett för några veckor sen på Coop, men det fanns inte där heller då. What the...!  Jag har verkligen mina underbara perioder av nyttigheter, och jag älskar dem, men just nu är jag definitivt mer i en mys-med-vin-och-vänner-period. Det är ett rent under att jag och Carro inte tog ett glas på väg hem från träningen...men det kanske bara var för att vi dröp av svett hihi ;)

Nu blir det en stunds vila i soffan innan jag dyker ner i sängen med en god bok!



Precis såhär såg vi ut, med full mundering och allt haha...or maybe not ;) Men faktum är att det ändå var himla roligt och kroppen fick kämpa ordentligt och den känslan älskar jag! Med musikens alla rytmer och härliga rörelser så fick hela långa kroppen en genomgång =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar